Outfit Of The Day : Black and White - Red Plaid + Black!


Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog
   Olá pessoal. Eu fiquei alguns dias sem postar looks aqui no blog, mas para recompensar hoje tem post duplo com dois looks! Esta época de final de ano tem sido bem corrida, mas quem me acompanha nas redes sociais sabe que eu estou sempre atualizando com fotos e looks novos por lá.

Esses dois looks foram composto com calça preta, que alias eu venho usando bastante ultimamente! Simplesmente porque combina com tudo. O primeiro look é uma combinação de preto e branco, com camiseta de listras. Eu simplesmente amo listras, toda vez que eu encontro uma camiseta ou camisa com listras eu quero comprar na hora. 
O segundo look com a camisa xadrez já é um look mais casual chique, eu usei com este brogue maravilhoso que eu comprei a algumas semanas atrás, o que não foi nada fácil de encontrar! Mas valeu muito a pena, pois eu amei e mal posso esperar para usa-lo em looks futuros. 


Hello guys. I'm a few days without posting looks here on the blog, but to reward, today we have a  double post with two outfits! This year-end has been very busy, but those who follow me on social networks knows that I'm always updating with new photos and new looks.


These two outfits were both composed with black pants, what by the way I've been using a lot lately! Simply because it goes well with everything. The first look is a combination of black and white, with a striped t-shirt. I just love stripes, every time I find a shirt or t-shirt with stripes I want to buy it right away.
The second outfit with the red plaid shirt is a more casual chic look, I put it with this wonderful brogue shoes that I bought a few weeks ago, which was not easy to find! But very worth it because I loved and I can't wait to wear it on future looks.

Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog

Black and White Striped T-shirt/Camiseta Listrada Preta e Branca : Benetton
Black Pants/Calça Preta : Renner 
White Leather Sneakers/Tênis de Couro Branco : Converse 
Sunglasses/Óculos de Sol : Ui Gafas! 
Bracelets/Pulseiras : Universo Maschio - Meniquetti 




Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit of The Day, Men's Fashion Blog
Photos by : Thiago R. Caetano 


Red Plaid Shirt/ Camisa Xadrez Vermelha : Wrangler 
Black Pants/Calça Preta : Renner 
Black Brogue/ Sapato Brogue preto : Richards 
Sunglasses/Óculos de Sol : Sun John 
Watch/Relógio : Daniel Wellington Watches 
Bracelets/Pulseiras : Universo Maschio - Meniquetti 



Nenhum comentário :

Postar um comentário