Outfit Of The Day : A Day in the Ferry!


Image and video hosting by TinyPic
  Olá pessoal, hoje foi um dia bem longo, porém bem divertido e produtivo. Na parte da manhã eu tive a chance de ir até uma cidadezinha bem pequena que fica próxima a minha cidade e foi super legal, eu até andei de balsa, Haha. Como a manhã estava bem fria eu optei por um
look inverno com tudo que eu tinha direito, desde a jaqueta até a bota, ou seja frio é o que eu

não passei! A jaqueta estilo varsity é da New Era, super quentinha. E as botas são da West Coast, são meu par de botas favorito no momento. Eu espero que vocês gostem!

Hello guys, today was a very long day, but very fun and productive. In the morning I had the chance to go to a very small town that is near to mine and it was super cool, I even walked in a ferry. Since the morning was very cold I opted for a winter look with everything I had, right from the jacket to the boots, so I didn't felt cold at all! The varsity jacket  is from New Era, super warm. the boots are West Coast, They're my favorite pair of boots at the moment. I hope you guys like it!

Look do Dia, blog de moda masculina
Look do Dia, blog de moda masculina
Look do Dia, blog de moda masculina
Look do Dia, blog de moda masculina
Look do Dia, blog de moda masculina
Look do Dia, blog de moda masculina
Look do Dia, blog de moda masculina
Look do Dia, blog de moda masculina
Look do Dia, blog de moda masculina
Look do Dia, blog de moda masculina
Photos by: Rodrigo Bento


Saint Matthias T-shirt/ Camiseta Floral Saint Matthias : Farfetch
Limits Vintage Jeans/ Calça Jeans Limits Vintage : Submarino
New Era NFL Jacket/Jaqueta NFL New Era : Dafiti
Ray Ban Sunglasses/Óculos de Sol Ray Ban
Weast Coast Boots/Botas West Coast : Dafiti
Bracelets/Pulseiras : Meniquetti

Nenhum comentário :

Postar um comentário