Outfit Of The Day : Summer!


Look do Dia, Verão 2015, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog
   A algumas semanas atrás eu tive a oportunidade de ir a uma cidadezinha bem próxima a minha. E a gente resolveu ir até esta cachoeira, já que o verão tinha acabado de começar naqueles dias. E claro que eu também achei uma ótima oportunidade para compartilhar com vocês meus momentos mais relaxados e com um look mais leve, para os momentos descontraídos deste verão.

O verão nunca foi uma de minhas estações favoritas, mas preciso admitir que ao longo dos anos eu acabei aprendendo a gostar mais desta época, e até me divertir mais! Claro, o que eu mais gosto no verão continua sendo somente a moda.


A few weeks ago I had the opportunity to go to this small town near mine. And we decided to go to this waterfall, since the summer had just started in those days. Of course, I also found it was a great opportunity  to share with you guys my most relaxed moments! Wearing some lighter clothing to enjoy relaxing moments in this summer.

Summer has never been one of my favorite seasons, but I must admit that over the years I ended up learning to like this season, and even having some fun! But of course, what I like most about summer is still just the fashion.

Look do Dia, Verão 2015, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Verão 2015, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Verão 2015, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Image and video hosting by TinyPic Look do Dia, Verão 2015, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Verão 2015, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Verão 2015, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Verão 2015, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Verão 2015, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog
Photos by : Thiago R. Caetano

White T-Shirt/Camiseta Branca : Renner
Floral Shorts/Bermuda Floral : Richards 
Slipper/Chinelo : VR 
Sunglasses/Óculos de Sol : HB Gatsby
Red Swimming Trunk/Sunga : Renner 

Nenhum comentário :

Postar um comentário