Outfit Of The Day : Blue Sky


Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog
   Oi pessoal. Hoje foi um daqueles dias em que eu quis usar algo mais simples e casual então eu fiz um mix que eu adoro, que é calça casual com camiseta! Para finalizar eu usei meu novo New Balance e uma pulseira da nova coleção da @havok_store que adicionou um pouco de cor neste look que foi composto de  preto e cinza.

Hi guys. Today was one of those days when I wanted to wear something simple and casual so I made a mix that I love, which is casual pants with a t-shirt! To end I used my new New Balance and a bracelet from the new @Havok_store collection that added a bit of color in this outfit that was compound of black and gray.

Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of The Day, Men's Fashion Blog
Photos by : Thiago R. Caetano


M.Officer T-shirt/Camiseta M.Officer : Dafiti
Black Pants/Calça Preta : Renner 
New Balance Sneakers/Tênis New Balance : Dafiti 
Colcci Backpack/Mochila Colcci : Dafiti
Ui Gafas! Sunglasses/Óculos de Sol Ui Gafas! : Ui Gafas! 
Bracelets/Pulseiras : Universo Maschio - @Havok_Store

Nenhum comentário :

Postar um comentário