Outfit Of The Day : All White To Match!


Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of the Day, Men's Fashion Blog
 Já havia alguns dias em que eu queria usar uma camiseta listrada, de preferencia branca com listras pretas. Porém eu nunca conseguia encontrar uma exatamente como eu queria e que fosse do meu tamanho. A busca pela camiseta listrada acabou virando praticamente uma busca pela o ticket de ouro da fantástica fabrica de chocolate. Haha! Ou seja, quase impossível. No final eu acabei encontrando esta da AD Life Style, não é exatamente como a que eu queria, mas é a que chegou mais próximo. Neste look eu resolvi deixar o jeans um pouco de lado e apostar em uma calça casual, o que deixa o look mais arrumadinho. Porém eu sai totalmente da minha zona de conforto na hora de escolher os sapatos, e acabei escolhendo um tênis. Como a camiseta era branca, eu quis usar o tênis e os óculos também na cor branca, o que eu acho que deixou o look bem mais harmonioso.

There were a few days since I wanted to wear a striped shirt, preferably white with black stripes. But I wasn't finding one exactly like I wanted and that was of my size. The search for the striped shirt ended up being pretty much as the search for the golden ticket of Charlie and the chocolate factory. Haha! Almost impossible. In the end I ended up finding this one from AD Life Style, is not exactly how I wanted, but is the one that came closest. In this look I decided to leave the jeans behind a little bit and bet on a casual pants, which makes the look more elegant. But I  was totally out of my comfort zone when I was choosing the shoes, and then I ended up choosing sneakers . As the shirt was white, I also wanted to use the sneakers and the sunglasses  in white, which I think made ​​the look much more harmonious.

Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of the Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of the Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of the Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of the Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of the Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of the Day, Men's Fashion Blog Look do Dia, Blog de Moda Masculina - Outfit Of the Day, Men's Fashion Blog
Photos by : Thiago R. Caetano

AD Striped T-shirt/Camiseta listrada AD : Submarino 
Reserva Caramel Chino's/ Calça Caramelo Reserva : Submarino 
 Converse All Star White Sneakers/ Tênis Branco Converse All Star : Fort Calçados 
Carrera Sunglasses/ Óculos de Sol Carrera : Carrera 
Black Bracelet/ Pulseira Preta : Universo Maschio 
Brown Bracelet/ Pulseira Marrom : Meniquetti 
Caramel Bracelet/ Pulseira Caramelo : Empório Masculino 

2 comentários :

  1. Ur look is very stylish & cool, love ur shirt1
    I would like to invite u to visit my blog
    http://puschokandbear.blogpost.com

    ResponderExcluir