Outfit Of The Day : Navy Jeans, Black Ray-Bans and Baseball Jacket!





   Oi pessoal, eu fiquei alguns dias sem postar mas já estou de volta! O look de hoje é super casual com uma pegada esporte, este look foi inspirado nos looks estilo colegial americano, com a Jaqueta de Baseball, o Jeans, e o tênis. Para deixar com mais estilo e com minha cara eu usei meu Ray-bans, uma pulseira da Meniquetti e minha bolsa do Felipe Krein. Espero que vocês gostem!



Hello Guys, there's a few days since I don't post here, but now I'm back! Today's look is super casual with a little bit of Sport, this look was inspired by the american college guys with the baseball jacket, the jeans, and the sneakers. To let a little bit more stylish and more me I used my Ray-bans, a bracelet from Moniquetti and my Felipe Krein Bag. I hope you guys like it!

Look do Dia, Blog de Moda Masculina
Look do Dia, Blog de Moda Masculina
Look do Dia, Blog de Moda Masculina
Look do Dia, Blog de Moda Masculina
Look do Dia, Blog de Moda Masculina
Look do Dia, Blog de Moda Masculina
Look do Dia, Blog de Moda Masculina
Look do Dia, Blog de Moda Masculina
Look do Dia, Blog de Moda Masculina
Photos by : Rodrigo Bento 


Yellow Baseball Jacket : Ska
White V-neck T-shirt : Dafiti
Black Canvas Tote : Dafiti
Black Bracelet : Meniquetti
Black All Star : NetShoes
Navy Jeans : Dafiti





Nenhum comentário :

Postar um comentário